Jak zamawiać? – Gadżety reklamowe z nadrukiem, gadżety firmowe, artykuły reklamowe | MULTIEXPRESS Group Sp. z o.o.

Jak zamawiać gadżety reklamowe?

Zamówienia, zapytania czy wyceny na znakowanie prosimy kierować na adres e-mail: agencja@multiexpress.pl

Informacje, jakie musi zawierać wiadomość z zamówieniem:

1. Dane do faktury oraz kontaktowe (nazwa firmy, dokładny adres, NIP, numer tel, adres e-mail).

2. Odbiór osobisty w siedzibie firmy czy wysyłka kurierska. Jeśli wysyłka wówczas należy wskazać dokładny adres dostawy oraz imię i nazwisko wraz z numerem telefonu do osoby odpowiedzialnej za odbiór przesyłki.

3. Dokładne zamówienie zawierające numer artykułu lub symbol producenta, kolor, rozmiar, a także ilość.

4. Ewentualne informacje na temat znakowania: wybór metody, plik do nadruku w postaci wektorowej (.cdr, .ai lub wektorowy .pdf), umiejscowienie, wielkość. W przypadku dużej wagi pliku/plików (powyżej 10MB), zaleca się umieszczenie ich na serwerze i wysłanie linków do nich.

5. Oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem multiexpress.online i w pełni jego zaakceptowaniu.

W odpowiedzi na Państwa e-mail zostanie przygotowana dokładna kalkulacja, po jej akceptacji zostanie wystawiona faktura. Po jej opłaceniu rozpoczyna się proces realizacji zamówienia. Czas trwania został opisany w dziale Terminy realizacji.

Add to cart